Turmarkt kermis Zwolle 2019

Kermis, Pretpark en Dierenpark Reportages uit Nederland
Plaats reactie
maramsp
Contacteer:

Turmarkt kermis Zwolle 2019

Bericht door maramsp » 12 mei 2019, 02:21

De turmarkt kermis te Zwolle was de volgende stop. Zoals gezegd ook een voormalig thuiskermis, ik ben immers geboren en getogen in de A-landen.

Maar hier is het hard achteruit gegaan helaas.

Ik kan me van vroeger nog edities herinneren met een reuzenrad voorop waar nu de poffertjes kraam staat, dan daar naast waar nu de babyflug staat was de vaste plek van de master jumper. Daar achter op de plek van de jumbo vond je altijd een kleine scooter en een rupsbaan. En helemaal achterin stond toen de flug der piraten polyp aan de linkerkant, en een breakdance 1 aan de rechterkant, en aan de kant van het water waren nog verschillende grootvermaak kant zaken aanwezig.

Wat er nu van over is is niet veel. Het is wel weer iets beter geworden na de magere jaren nadat de Ambelt met de kermis gestopt is, maar nog steeds is het niet bijster veel.

babyflug, rainforest, street dance, bomber, jumbo, scooter, draaimolen. Dat is alles.

Maar goed, beter een kleine kermis, dan helemaal geen kermis toch? Ook vandaag liep er toch wel wat volk rond. Streetdance, Bomber en de scooter waren met enige regelmaat aan het draaien.

Bij deze de 14 foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat waren ze voor de Turfmarkt. Nu op naar de laatste stop, Barneveld!
- Kermis, pretparken, zwembaden en de fora die daar bij horen.
- Computers en alles wat daarbij komt kijken
- Muziek maken en luisteren
- Mijn vrouw,

Dit is mijn visitekaartje. Jullie vinden me wel!

Martijn Spiegelaar

Plaats reactie

Terug naar “Reportages uit Nederland”